Mysig söndag :)

idag är en helt vanlig söndag, som alla andra söndagar kan man tycka men jag fick ett infall att vilja hälsa på pappa och mamma :) Så då klev jag upp med robert och drog vid halv elva med trassel mot söråker :)
väl ute hos pappa och mamma så hittade jag dom i soffan :o va?! min pappa och mamma..sportnördarna som knappt hinner vakna så är dom ute i det där fucking skidspåret! haha! Tyckte att det var jäkligt kul att jag var uppe och pigg innan dom för en gångs skull ; D
fick en macka och kaffe och myste på där ute :)
Sedan vid tolv så drog jag vidare till min kära syster som också var pigg och på g :)
Där blev jag också bjuden på kaffe och sedan gick vi en sväng, och såklart så gick solen ner precis när vi kom ut :/ .. menmen nu är vi hemma hos frida och jag ska snart möta upp älskling för att grilla lite korv nere vid havet med dessan och anders ;) Blir ett perfekt avslut på den här dagen :)
puss & kram :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0