tjena hallå folket!

Hej hej, hallå dagboken :) 
Idag har jag jobbat i köket på hagalid :) kul! Ska även vara där en månad nu, Nice! Tillbaka i ursprungsbanan lixom :p 
Hemma rullar renoveringen vidare i köket, igår kaklade jag för första gången :)..  Det visade sig att jag är en naturbegåvning,  höhö :p 
Har även jävlats med sjukvården igen angående Alice och hennes mage..är så less på det här nu..Alice dricker en magmedicin varje dag som hon måste ha, nu hade doktorn gjort samma sak igen, bara skrivit ut en låda och inte sagt något så när jag skulle hämta ut igår så fanns det inte :( så hon blev utan idag, får se hur det blir imorgon. Och INNAN jag lyckades få någon att skriva ut mer så var klockan halv fem på EM..tydligen jävligt svårt att få prata med en doktor :( 
Menmen nu har hon sin medicin igen :)
Ett tips till alla föräldrar med barn som har problem med magen, det kan vara att hen inte får i sig tillräckligt med fibrer..köp pofiber och blanda knappt en matsked i vällingen eller gröten :) finns på glutenfritt hyllan på affären ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0