mitt liv skiner

jag känner att jag älskar mitt liv, jag älskar min älskade robert, jag älskar mina vänner , jag älskar min familj och jag älskar mitt liv! :) känns bara som att allt flyter på och allt kommer att ordna sig till det bästa! jag har ansökt till förskole lärarutbildningen, jag pluggar upp engelska B och har ett nytt extra jobb som jag gillar:)
jag är lyckligt lottad, när jag kommer hem efter att ha jobbat så möts jag av min älskade man och mina underbara djur, dag som natt :)
På tala om djur, dom måste ju vara typ världens bästa vänner för det spelar ingen roll hur arg, ledsen eller less du är så finns dom alltid och vill alltid vara med dig! hur mycket du än puttar bort dom ibland för att dom är uppe i ansiktet jämt så kommer dom alltid tillbaks på en gång :) Idag har våran sötpropp melker kastrerats , lill gubben såg så ynklig och ledsen ut efter :( ♥
nu ska jag fortsätta jobba! puss :)


här är en bild på melker med sitt nya mjuka gosedjur som han fick efter kastreringen :) < 3


Kommentarer
Frida

<3 :)

2013-05-08 @ 00:07:29
URL: http://fmelander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0