nytt liv

nu har jag och min älskade Robert startat vårat nya liv med massa träning och sjukt mycket promenader :) as skööööönt!! nu har vi båda tränings/sim kort på Timrå badhus så nu jäklar! :)ska snart möta Jonna vi på badhuset :) idag tänkte jag köra lite mage / ben :) sedan ikväll blir det simma med syster och mitt emellan så tänkte jag ta bort julen och baka :) nu ska jag käka mycket frukost så man orkat hela dagen :) spelningen blev framflyttad till den tionde, om jag fått min mens annars blir det i börja på nästa månad och då kan vi inte försöka igen förrän slutet på nästa månad :/ Gaaaaah vad less jag blir! fel att vi kan få ta ut ett ägg och befrukta det? har ju försökt i år i fyra Jävla år :( ...upp med hakan och kämpa på som vanligt..:D hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0