Våren kommer!!!!...INTE!!

haha jag tyckte att det var så roligt när mamma ringde mig och berättade att en som dom vet vem det är precis släpat fram sin hoj, också hör mamma att pappa börjar skratta högt..mamma frågar vad det är och pappa säger: Det ska komma två decimeter nysnö i helgen!!! HAHAHA ASG!! .. här har denna människa skrytit om att han ska ta premiär turen för i år och så kryper väderrapporten fram med att det ska komma MER snö IGEN!! 
 
Nog om detta, en fråga bara? VART FAEN ÄR VÅREN OCH SOMMAREN?!?! alltså det är april och solen värmer upp emot 11 grader varmt mitt på dagen men näääää vi tar lite mer snö, eller hur? =)
 
Nu ska jag gå ut och plocka fram stjärtlappen och åka i ny snön på söndag!!! WIIIIEEE!!!... och ja, jag är less på snön och vinter, och är JAG trött på det så har det gått fööööör långt alltså ;)
 
PÖSS
 


Kommentarer
Frida

haha, rätt åt dom ;D..

2013-04-05 @ 20:51:33
URL: http://fmelander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0