Tänkte förklara ett och annat!

Jag och min sambo Robert började försöka få barn för ca 3-4 år sedan! Efter ca ett år men försök så började vi fundera om det kanske var något som var fel? Så jag försökte ta kontakt med olika doktorer på Sundsvalls sjukhus men efter tre månader väntan på väntelista så sa dom bara att jag var för ung, att dom visste vad det var för fel men dom fick inte hjälpa mig för att jag var för ung?! Är det dom som bestämmer när man är mogen nog att skaffa ett barn? Så efter det så fick jag tar i Ludmila ondrasek inne i Sundsvall! Fick lite bättre hjälp men det blev ä då inget resultat! För ca ett år sedan så fick jag ett tips om en som heter Fryklund uppe i Härnösand. Han hjälpte oss att bli gravid och efter det så har jag fått två missfall så nu har vi tagit en paus men ska försöka igen nu inom en månad! Så håll tummarna för oss !!!! :) jag önskar inte ens att min värsta ovänn ska behöva gå igenom det vi har gått igenom! Jag älskar dig Robert <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0