Helgens bravader..

Hej!
I fredags så jobbade jag till fem och sedan så skulle vi ha lite raj raj här hemma..LITE..alla blev full och vi hade sjukt kul iallafall :D men dagen efter så mådde man som man förtjänade iaf ;) haha! På lördag kväll så skulle vi ut till pappa och mamma på middag, fortfarande bakfull som fan! Men det var ju trevligt :) och ikväll så kommer dom till oss på middag :) nu får vi bara hoppas att jag inte kan dricka mer alkohol på ett bra tag ;) med det så menar jag att jag hoppas att vi lyckas med graviditet :) jag önskar våra fina vänner Anders och Dessan all lycka och jag vill även hälsa till Jonna att jag hoppas hon hade kul igår på festen! För hon drog ju vidare igår när jag var som mest bakfull till nästa fest, DÅRE! :) älskar sig Robert!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0