Funderingar..

Ja så var det ju det med alla mina funderingar? :/ kom på att jag skulle börja måla i vårat nya sovrum nu när jag var sjuk så då gjorde jag det. Men hur gick det då? Det blev bara skit, färgen blev jätte konstig på väggen så när vi var klar så var det bara att börja om igen. Det blir dag tre i det rummet imorgon! Hittills är vi uppe i över 600 :- i färg,spackel m.m, som ändå måste målas om! Snacka om onödiga pengar! Tur att i hade en tio liters vit färg hemma till övermålning !
Inte nog med detta så har jag mått jävligt dåligt nu några dagar, inte förkylningen men i mig själv. Jag har grinat och känt att jag är värdelös och att allt är skit! Får se om den fronten blir bättre snart! Nu måste jag sova, godnatt!
Och jag håller alla tummar för dig Dessan!
Och jag hoppas att din vikt nedgång går brA syster :) kämpa på! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0