Ajajaj

Imorse vaknade jag med värsta huvudvärken så då blev man bu sängliggande tills halv tolv :o sedan så tänkte jag att jag går ut med hundarna och sedan drar jag upp till Apoteket för att fylla på tablettskåpet som man måste ha för att bli gravid nu dårå...väl uppe på Apoteket så är det värsta kön och tydligen segar datorerna as mkt..en halv timma senare sår jag påväg hem, as hungrig och jag hade så ont i huvudet så att jag var helt snurrig :s men nu så har man ätit lite och svalt tabletterna och snart kommer Carro på besök ;) nu är det inte länge kvar innan vi kan prova våran lycka igen :D håll tummarna!!! Xoxo



Kommentarer
Dessan

Jag håller tummar och tår för oss ♥ Är det två metformin du tar? Puss

Svar: tre metformin per dag och en folsyra och sedan mens tabletter i tolv dagar och sedan pergotime fem dagar =)
Julia Melander

2012-09-17 @ 13:37:07
URL: http://thegreatpassion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0