trevlig dag :)

idag har det varit en mycket trevlig dag :) började med att jag och min vän Jonna spelade massa olika spel hela dagen ;) och sedan åkte jag och Robert till våra vänner Dessan och Anders och glodde på hockey och jag och Dessan bara fulade oss ; p nu håller jag på i köket men jag ska gå och lägga mig nu så jag kan kliva upp i tid imorgon och plugga ;) nu hoppas vi på det bästa, har
en konstig känsla i magen..något på g kanske? det kanske lossnar snart? ;) annars kör vi på ett nytt försök nästa gång :) älskar dig Robert <3




Kommentarer
Dessan

Hoppas det är något på G! Annars satsar vi hårt nästa gång ♥

2012-10-24 @ 23:35:25
URL: http://thegreatpassion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0