tankar..

gud vad man tänker hela tiden!! men jag kan inte låta bli..
1:jag hoppas att det ska funka nu när jag fått mer hjälp av Fryklund :)
2: tänk om det inte funkar nu heller, vet inte hur mycket mer jag orkar..
3. kan inte hjälpa att man känner sig lite värdelös, man får ju lixom intrycket från människor i allmänhet att det ska vara lätt att få barn..jag vill så Järna att Robert ska få bli pappa!!:/ ..och jag mamma!!
alla dessa tankar och mycket ner snurrar runt i min hjärna och vill inte stanna, känns som att man sitter i en karusell gjord av tankar och känslor som inte vill stanna och ta slut!

älskar dig Robert <3



Kommentarer
Dessan

Det ska bli er tur nu, jag hoppas och tror att sprutorna kommer göra susen för er! Jag förstår dina tankar helt och hållet, men du får inte ge upp! Det FÅR du inte! Hur jobbigt det än må vara, det blir bebis snart! Jag känner det på mig. Älskar dig gumman! Och du? Du ska absolut inte känna någon skuld till Robert för han förstår! Han vet att du gör allt du kan och att det inte är ditt fel att det är såhär..

Svar: Jag hoppas också att det funkar nu!!! =D puss & kram love <3<3<3<3<3
Julia Melander

2012-10-24 @ 09:22:15
URL: http://thegreatpassion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0