Suuuuuck!!!

Den här kommentaren fick jag från någon som jag tydligen inte känner och som inte vågar skriva så att jag kan svara på kommentaren men då får jag svara på det här viset då! Kommentar: Men suck! Även om jag skrev mitt namn hade du iaf inte vetat vem jag var :-s. Och jag skrev det inte för att vara dum, utan bara att man inte kanske ska tänka på det så mkt och hoppas och sedan blir det inget.

Och det där med:
''Visst att du kanske lyckades när du inte tänkte så mycket på det men för mig är det lite mer komplicerat än så!!''.

Mitt svar på det blir, nej min lycka har inte provats ännu, finns ingen tanke på det nu, för tidigt för min del.
Svar till dig: om du inte känner mig så kommentera inte min blogg är du snäll. Och anledningen till att jag TÄNKER på det så mycket är för att jag äter mellan 3-6 tabletter varje dag för att ens ha en chans att bli gravid, så jag tänker på det varje gång jag tar en tablett!!! Hatar att få den kommentaren av folk att man inte ska tänka på det så mycket, både utav folk jag känner och folk som jag INTE känner! Jag vill inget hellre än att det ska gå så lätt så att jag inte behöver tänka på det men med mitt problem som jag har så är det omöjligt! Tänker på det varje dag, varje timme och varje minut varje jävla dag!!! Och jag gör det inte precis för att jag tycker att det är kul...du behöver inte kommentera detta inlägg och inget inlägg framöver heller tack!



Kommentarer
hmm

varför a en öppen blogg om man inte får kommentera? hen skrev ju inget dumt..

Svar: Du och andra får jätte gärna kommentera men jag förstår inte varför man ska göra det om man inte ens känner personen i fråga och inte vet vad man pratar om och inte ens skriver sitt namn på kommentaren? Fegt tycker jag...
Julia Melander

2012-10-09 @ 23:31:04
carro

stå på dig Julia!! de kan inte vara något man önskar sin värsta ovänn ens att behöva stoppa i sig massa tabletter eller liknande för att kunna bli gravid och de är jävligt tråkigt å läsa att folk inte har nån förståelse för det! oavsett om man känner personen ifråga eller ej,så blir man ändå berörd av läsa om folk som lever i ofrivillig barnlöshet och deras kamp för att bli gravida och glad för dem som lyckas på ett eller annat sätt!!
empati kallas det visst,men vissa människor verkar sakna det!
kram <3

Svar: hej! Tack för att du förstår! Ja detta är bland det jobbigaste jag någonssin varit med om. Är så less på att vara piller trillare med massa olika tabletter och att det ändå inte funkar. Funkade två ggr men gick inte hela vägen :( Jag vill ju så mycket :( Skönt att veta att det finns några människor som vet hur det är iaf! kram <3
Julia Melander

2012-10-10 @ 00:26:34
URL: http://acsundberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0