jag är lyckligt lottad!

jag ville bara skriva att jag är så otroligt lyckligt lottad!! :) jag har en underbar karl som jag älskar över allt i hela världen, Robert Näslund :) , jag har hus, kombi och två hundar ; p ..nästan en Svensson, bara det efterlängtade barnet som fattas :)
utöver detta så har jag två stycken Bästaste bästa vänner, det är Jonna Holmsten som jag kännt sedan jag var sex år :) , och Désirée Rosenberg som jag kännt i ett år ca :) jag älskar att jag får ha er som nära vänner och jag vill aldrig förlora någon utav er :') , jag har även en underbar familj, däribland min fina syster som jag står väldigt nära :) jag älskar hela mitt liv och alla människor och djur i den, det enda jag saknar är ett barn!! men vi kämpar vidare på den fronten :) grattis igen till erat mirakel som är påväg Anders och Dessan :)


Kommentarer
Frida (storasyster)

Så söt du är då :') <3 Älskar dig lilla systeryster! Det är eran tur snart ska du se =) Det kommer bli ett älskat och efterlängtat litet barn! Snart, snart! Det kommer bli bra alltihopa, håller tummarna för er nu! :) Stoooor kram <3 älskar dig systra mi :)

Svar: älskar dig med gumman <3<3<3
Julia Melander

2012-10-29 @ 23:19:44
URL: http://fmelander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0