menopur!

äntligen så här man fått lite mer hjälp än att känna sig som en piller trillare varje dag med alla dessa tabletter :/ ..nu så här jag fått utskrivet någonting som heter menopur som är sprutor man tar direkt i magen en gång per dag i ca tio dagar ;) beroende på cykel och så..:) jag har tagit dom i nio dagar idag och senare vid halv ett så bär det av mot Härnösand och doktor Fryklund :) nu får vi se om sprutorna verkligen är mirakelsprutor ;) .. vet redan att det funkar med sprutor då en god vän till mig lyckats med liknande sprutor :D så roligt och spännande Dessan <3 .. kosta vad det kosta vill, vi ska lyckas!!! puss och kram :) älskar dig Robert!



Kommentarer
Dessan

Det kommer nog se jättefint ut, jag hoppas då det iaf!!! :-) ♥♥♥

2012-11-19 @ 11:37:08
URL: http://thegreatpassion.blogg.se
?

Hur har det gått hos fryklund idag ? En nyfiken bloggläsare :)

2012-11-19 @ 18:26:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0