Helgen!

Den här helgen som har varit har varit väldigt bra :) .. Det började med att vi firade robert,elvira och gun i fredags :) Vi var ganska många så det blev lite av en släktträff då roberts moster och hennes man var på besök också! Väldigt trevligt :) .. Senare när vi åkte hem så följde min syster Frida med oss hem och sov över! =) .. Vi hade mycket trevligt och spelade lite kort och så ;)
Sedan på lördag så drog vi på Boda borg och röjde heeeela dagen sååååå jävla roligt =) (Jag,robert,tommy,dessan,anders och frida). Vi åt as god lunch där och sedan så drog vi några banor till! Tjejerna vann mot killarna 7-5 =D Go team megatumme!! (Inside joak) =D Efter boda bord så åkte vi hem och gick en lång promenad...störd eller? :P sedan så skjutsade jag min syster och hennes vän rebecca till krogen..dessan följde med för att det var en LÅNG VÄG =)
På söndag så var man ju ganska slut kan man säga så då blev det en slappar dag med soff häng =)
Riktigt nice helg faktiskt ;)
 
Igår (måndag) så fick jag jobba efter att ha sovit ca 2-3 timmar natten innan :/..Men efter jobbet så kom dessan och anders bärandes på lussekatter!!!!! AS GODA!! Tack så mycket för årets första lussekatt!! =) Jag fick ett litet julrus och drog med dessan i det så då började vi leta jullåtar..hittade as många =D Terroriserade även jonna med några stycken över telefon ;) hihi!
 
Idag (tisdag) så fyller min älskling robert 28 år =) Jag älskar dig gubben!
 
Puss & kram /Julia


Kommentarer
Dessan

Skojjigt värre! Måste bli fler sådana mys-slappar-(endagsröj)-helger ;-) Lussebulle, ett glas kall julmust, clementin till ljudet av en fin jullåt i bakgrunden ;-) <3<3

Svar: Så Jävla mysigt :) <3 <3
Julia Melander

2012-11-06 @ 12:48:53
URL: http://thegreatpassion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0