sammanfattning :)

tänkte göra en liret sammanfattning på allt jag fått i presentkalendern :)

har ju inte gjort något inlägg på några dagar men jag har varit sjuk..det var länge sedan jag var såhär dålig :( mår skit fortfarande, man får bara hoppas att det är borta tills julafton..bästa dagen på hela året :D om jag hade kunnat så hade jag gjort en sammanfattning på te kalendern också men det blir ju lite svårt för man slänger ju påsarna ; p men gårdagens te var ett te som hette istapp. .jätte gott :)

vi får se om jag bloggar varje dag men kommer göra en till sammanfattning på julafton på allt jag fått i presentkalendern och sedan alla julklappar ;)
måste även berätta att farmor har stickat en jätte fin jul tröja till trassel :')

och att jag köpt jätte fina ljuslyktor med mönster..fullkomligt älskar dom :D

nu ska jag dricka svartvinbärssaft..kan inte äta för då spyr jag :/ hejdå! :) nu är det snart jul!!!!!!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0