julklappsinlägg :)

tänkte att jag skulle visa mina julklappar jag fått och vissa som vi fått tillsammans :D


första julklappen var denna underbara katt från Dessan och Anders :)

fick även denna fina ljuslykta av dom :)


fick den här väldigt gammla pysselboken av mamma och pappa bara för att jag ÄLSKAR dunderklumpen ^^)


fick en äppelsvarv av pappa och mamma som jag fullkomligt älskar ;) as kul att äta äpple och potatis i ugn nu mera ;)



as fräna koppar fick jag av min bror :)


två morgonrockar, en av älskling och en av pappa och mamma :)


en terminalklocka från Robert <3


fick ett par tovade vantar av mormor :)


sängkläder×2 från mamma och pappa :)


finbestick × 2 från pappa och mamma :D nu blir det finmiddagar framöver ; p


muffinmaskin från My love <3

köksredskap..även det från Robert :)



kandelaber av pappa och mamma :)


400:- till ett träningskort av min syster :)


te - låda av Roberts bror Kenth :)


ko - kanna av Jonna :)


det var nog allt :) mycket nöjd med julen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0