jaha..nu då?

Kan ju säga att jag har gått ner i en djup svacka..vet inte alls vad jag vill längre..men någonting säger mig att det tydligen ALDRIG ska gå bra för mig och robert..vad ska jag jobba med? jag är arbetslös? pluggandet vette faen..barn? .. tydligen inte ännu.. men vi har ju bara försökt i över två år så kan ju köra på ett tag till. Det här skriver jag inte för att jag tänker ge upp för det tänker jag inte men jag måste ju bara säga att det tar emot nu alltså..jag vill så järna men nu är det bara motgång på motgång och nu måste vi vänta med nästa försök tills februari...FML!!! Jag försöker och försöker att hålla mig posetiv / positiv men det är JÄVLIGT svårt...Alltså..varför är livet orättvist? Människor som aldrig har lagt en tanke åt att skaffa barn får barn på löpande band medans andra människor som längtar så att det gör ont i hjärtat och man har gråten i halsen varje jävla dag varje minut varje sekund får fan inte det!!! VAD I HELVETE HAR JAG GJORT SOM INTE FÖRTJÄNAR ETT BARN MED MIN ÄLSKADE ROBERT?!?!?! :´( :´(
 
Efter mycket slit lyckas endel..och då tänds ju ändå ett ljus att det kanske kan gå för oss också? jag blir så glad för ALLA människor som lyckas uppnå den totala lyckan i livet ..att föda ett barn ..att få hålla ett barn..att ha ett barn kärt! All lycka till alla er som har lyckats<3<3<3


Kommentarer
Frida

Det kommer att ordna sig för er! På ett eller annat sätt, när tiden är inne för det så kommer det att hända, saker kommer att klarna och bli lättare. Älskar dig syster <3

2012-12-06 @ 23:35:59
URL: http://fmelander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0