7/12

inatt har jag inte sovit mycket..kändes som att jag bara ville skrika och skratta men jag gör inte det..jag kommer att bryta ihop när som helst! men det känns ändå skönt att man har både vänner, arbetskamrater , Robert och familj som bryr sig och stöttar mig! jag måste ju säga att folket som jobbar på dagis i Söråker är varma och trevlig människor som bryr sig om hur man mår! :) jag har även haft lyckan att hitta väldigt bra vänner som stöttar mig genom vått och torrt och får mig att tänka på annat men är inte rädd för att prata om jobbiga saker :) min älskling Robert är underbar och gör mig glad varje dag, peppar mig när jag har det jobbigt och älskar mig ! :) och det är ömsesidigt älskling :) och sist men inte mins men älskade syster och familj, ni är underbara..är så glad att jag har er och att jag och fina syster frida fått bättre kontakt :)
idag i presentkalendern fick jag en lip roll-on som var underbar på läpparna :)

ocv i tejulkalendern fick jag ett sommarte. .inte det godaste men det var helt okej ;)






men måste bara säga att teet jag drack härom dagen..knäck te..UNDERBART!! måste hitta en större påse av det ;)
ikväll blir det lite vin och spel med mamma och pappa och älskling :) trevlig helg!! :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0