Lite allt möjligt om olika dagar :)

Lördag
I lördags så var vi inne & åkte lite i stan. Istan så träffade vi carros kompis ( vad hon nu hette). Hon hade i alla fall en amstaff tik, så våran amstaff (buster) skulle få träffa henne. Allt gick bra och sedan så satte hon in tiken i bilen igen..då gick buster fram till carros kompis ben & pissade på henne! =) HAHAHAHA fan va komiskt!

Söndag
Jag jobbade på södra berget

Måndag
Självklart så har jag den turen att när alla andra har lov så har jag praktik för att jag missade den i somras & måste ha den nu :/ skitskitskit vilken otur jag har :/ jajja, jag har en kort rast nu, ska gå & jobba iegn, byyyyyeee :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0