17 oktober - Lördag - 18 år!!! FEEEEEST

Hahaha, dagen började med att man var hos mamma & pappa och att alla släktingar kom och jag fick många fina presenter. =)=)=) Sedan vid 5 så åkte vi hem och fixade i lägenheten inför min förfest på kvällen =)
Vid åtta så kom alla & förfesten drog igång:) Vi hade as kul & blev onyktra och fan vad vi dansade ;D haha!
Sedan vid halv elva-elva drog vi ner till staden för att gå på krogen :D Först gick vi till BK där jag drack en mjölkdrink, dansade & skulle gå på toa men det var så jävla äckligt så det gick inte ;D Fick även för mig att vi träffat min serveringslärares man på BK men det var ju jätte fel ;p haha!
Sedan så drog vi vidare till Irish, där var det proppat med folk så man tog sig knappt in ;p Vi var där ett tag när plötsligt mina vänner Elina & ronja började sjunga en födelsedags sång för mig, också ställde sig en typ upp som jag trodde var en tjej så jag blev ju lite rädd när det visade sig att det var en kille ;o VÄRLDENS BASRÖST! =) hahah!
Jaja, det var roligt i stan men man fick ju välja mellan BK "nästan inga folk alls, tråkigt", eller Irish "proppfullt, gick inte att röra sig". haha ;d Ja, till slut blev jag så full & mådde illa så jag,älskling, erikssen,emilia,dennis & jonna drog till max och åt :) Sedan så drog vi hem, vi var hemma vid två tror jag :D
Dagen efter så skulle jag dra mig upp ur sängen & ta en 1 gr alvedon & en kanna med vatten, och vad hittade jag inte då.....Jo min kompis jonna under köksbordet ;D HAHAHA
Byyyyyyyyyeeee.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0