Utgång , ny mobil, fälgar=)

jahapp, igår var det utgång då=) Jag drack liiite för mkt, men vi tog oss in till staden iaf, =) Hem var värre, jag,robert,jonna & erikssen skulle gå till våran skjuts, för att komma dit så måste man gå över clas ohlssons bron ;p Jag ramlade tydligen 3 ggr, jonna ramlade utanför krogen & robert ramlade rakt ner i en buske när vi kom hem :D HAHAH! Under kvällen så hörde jag robert prata med jonna, dom pratade om att åka hem & äta toast & dricka sockerdricka för att robert tänkte på pipi långstrump & hennes sockerdricka träd ;) haha. Sedan så drog vi förståss till max, jag tog en orginal som vanligt & robert en de luxe..men det var bara det att när robert ätit upp sin hamburgare så märkte han att han ätit upp min ...HAHAH ja herregud ;D Väl hemma så somnade vi på en gång men jag vaknade 5 & gick & spydde på toa & duschade :S hah! Sedan så har jag varit bakis hela dagen men nu mår jag hyffsat ;D
För ca 1 timme sedan så beställde jag & robert nya telefonen, Iphones, jag ska ha en rosa & robert en svart ;D as snygga =)
Robert beställde ju nya fälgar för ett tag sedan, nu har dom kommit =) 18" chrome fälgar med däck =)Robert julklapp ;D
Byeee! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0