Idé på bil! Bakat idag =)

Jag har kommit på en idé på en bil som jag vill ha :D En golf 2 som jag ska lacka svart också ska jag ha dekal på huven där det står : I EN ROSA HELIKOPTER, & en dekal på taket som ser ut som en helikopter propeller och kanske små rosa helikoptrar runt på bilen. =) Också vill jag ha ett kjolpaket & dubbla slutrör =) Det blir nog bra, ingen risk att någon annan har sån bil ;D Idag har jag varit med jonna, vi skulle åka till vivansborg & ta vaccin mot grissjukan men då hade jag glömt mitt leg.. ;p så då fick vi åka hem igen & hämta det sedan tillbaks, & när vi kom tillbaks så var vaccinet slut, tror nog att jag skiter i det här nu :D Man dör ju på något sätt ändå :) Hejdå, =)


Kommentarer
carro

fyy faan va läckert gumman ;) vi får turas om att köra den då, för vi är dom enda som skulle gilla den ;D hahahaha

2009-11-29 @ 17:36:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0