Onsdag 9/12-09

Vaknade imorse av att väckarklockan tjöt i mitt öra..hade somnat med den vid huvudet igen, men det ääär ju så mysig att sova med =) Blir väldigt varm vid batteriet ;)
Klev upp & gjorde kaffe & frukost, såg på lite tv & gjorde mig i ordning =) Sedan skulle jag ut med hundarna, allt gick jätte bra tills jag halkade & slog upp knät & började blöda...ajajaj det gjorde ont! :/ Tog mig hem & gjorde rent såret & satte plåster sedan så skulle man såklart gå ner till birsta,. dum jag vettu =/ Jajja, jag gick ner dit & tog bussen till stan. På bussen så hörde jag busschauffören prata med någon om hur dåligt bussarna går nu för tiden...Ja, det kan man ju verkligen säga, det tar mellan 40 min & 1 timme att ta sig från stan till johannedal för att man måste byta buss i birsta & kanske stå & vänta på bytesbussen i 100 år...heh gör något?
Jajja, ska börja med lektionen nu jag =)
xoxo / julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0