God jul och god fortsättning!

Julafton var den bästa dagen på året igen såklart =) Jag var med familjen och bara hade det trevligt! Jag fick många julklappar, kan prova att räkna upp dom..men kommer nog inte ihåg alla ;D
Julklappar:
  • Målarsaker av pappa & mamma
  • Vinglas (jag & robert tillsammans) av p&m
  • cdspelare (bergssprängare :P) elr nått sånt tydligen.. av p&m
  • chokladask av älskling
  • 10 röda rosor av älskling
  • presentkort av mormor
  • vattenkanna av p&m
  • fårskinnstofflor av p&m
  • kakbok av bror
  • halsband av marie
  • armband av syster
  • armband av robert
  • sängkläder av mormor
  • sängkläder av p&m
  • bordstabletter av roberts moster (lissbeth)(fick tillsammans)
  • duschsaker av gun (roberts mamma)
  • Maskara av p&m
  • skolalmanacka av p&m
  • chokladask av gun
Ja, jag är säkerligen glömt något men isåfall fixar jag det sedan =) Det var bra seker iaf =) Hoppas att alla andra har haft en lika god jul som mig :) Hejså! Älskar dig robert<3


Kommentarer
Victoria.

Hej :) Själv har man fått en riktigt bloggtorka :p Känns inte som om de finns ngt vettigt att skriva:p.. ´Tack så mycket, fast de är inte jag som fixat min blogg.. Utan de är Malin, brorsans tjej :) Haha ja vilken tur då ;)

2010-01-24 @ 14:34:37
URL: http://lillvickis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0